Białe czy czarne?

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 65,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 1,30 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Agnieszka Bala | Wydawca: Arson


Dostępność: Wysoka


Seria: Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się
Kategorie: Afazja | Agnieszka Bala | Autyzm i zespół Aspergera | Edukacja ogólnorozwojowa | Edukacja polonistyczna | Percepcja słuchowa i wzrokowa | Pomoce dydaktyczne | Specjalne potrzeby edukacyjne |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 61,90 zł | Kod kreskowy: 5902490402201


Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci: - zagrożonych dysleksją i dyslektycznych - z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego - z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą - także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania. I. Analiza i synteza wzrokowa Dzieci mają za zadanie ułożyć klocki według podanego wzoru w książeczce, analizując wzór od lewej do prawej strony, linijka w linijkę. Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania. Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.